Då va de Onsdag...

Mannen min har vart hemma inatt... SKÖNT!!! kommer vara hemma inatt igen o sover borta igen på torsdag, MEN då kommer jag ha sällskap... Andréa o barnen ska sova här, det e jag väldigt GLAD för...

Igår hade vi ännu en mysig dag... Vi fick besök av Andréa o barnen... :-) Tur vi bor nära varann...
Det var massa lek ute för barnens del o vi fikade ute åxå, trots att det var lite halvkallt..
Vi lagade även middag tillsammans på kvällen och vid läggdags åkte dom hem igen..

Mina barn hade en lyssnaintepåmamma-dag igår.. Ohhh ibland gör man inget annat än o skäller o säger till HELA tiden... Jag känner mig som en gammal skiva på repeat- gör inte så, var inte där, rör inte den, snälla lysna bla bla bla om o om igen... Suck!
Melwin har fått en kaxig attityd och det är INTE acceptabelt inte i mitt hem...
Räcker ut tungan o säger emot, ohhh DET är frustrerande ska ni veta.. Han tror att han e i tonåren redan...
Så han var väl inne på sitt rum ett X antal gånger igår...
Noel han har åxå haft ett par jobbiga dagar då han skriker, slänger sig på marken o vägrar sluta så fort han inte får som han vill... Det räcker med att han vill ha en leksak som Melwin redan leker med o Melwin säger Nej, då får han ett utbrott o kan skrika så i en halvtimme... VAD GÖR MAN??
Det spelar ingen roll vad jag gör, han har bestämt sig för att skrika i högans sky, så gör han det tills han tycker själv att nu räcker det...
Det enda jag kan göra e att sätta han på rummet o säga att ska du skrika såhär så får du göra det här inne för vi vill inte lyssna på dig... JO.. då skriker han ÄNNU högre...
Dessa barn.. Så högt Älskade men med en massa trotsigheter...

Men det är väl så och det e skönt att man inte är ensam om det!!!

Kvällen var iallafall lugn och jag var totalt slut.... Satte på kaffe o la mig på soffan o virkade klart min ur-FULA docka, men det e min första ;-)
Får nog öva lite till....

Gabriel kom hem vid 21.3o o la sig även han på soffan o vi tjatade ett tag, sen fick vi på någon intervju på Tv´n som vi fastnade framför o kom inte isäng förrän 23.3o..
Det var en minst sagt udda kärlekshistoria... Men med ett lyckligt slut mot min förvåning.

IDAG.... Ska jag ta bussen till staden, vi ska fika o handla lite som behövs. Melwin fick nya dagis-skor för 2 veckor sen, dom e redan sönder så han måste ha nya...  Ska även byta ett plagg på Lindex o kolla lite... Sandra hänger med o fikar, o ja tror nog Andréa o Ebbisen ville med till stan åxå...

Igår fick jag en massa bilder från Andréa o tänkte passa på att lägga upp dom nu..

Tim o Ebba...




Premiären på lekplatsen...




















Ännu mer bilder, men dessa va från igår...

Något smutsig Melwin... men kul har han..










Noel verkar inte helt nöjd... men de e gulligt ändå..













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?