Kolla Timpa....

JAHA.... nu var det dags... TIM har idag börjat resa sig utmed möblerna....









TACCO-kväll...











NU... e det lugnt i huset jag o Andréa sitter med varsin data brevid varann o kollar det sissta innan det e filmdax... Melwin o Filippa sitter i sängen o kollar på Pokemon...

Själv har jag kämpat med att få mina små till att sova i ca 2 timmar, liiiite jobbigt, Tim måste ha vart väldigt övertrött, han har vart rekord-vaken... Mellan 2 i eftermiddags till kl 21 nu på kvällen, det krävdes 3 flaskor välling á 240 ml o lägga ner han säkert 50 gånger i sängen, för nu kan han ju stå upp o så klart e det extra kul nu när man precis lärt sig...
NU e det skönt, lugnt o stilla, jag har haft 2 ganska så busiga barn idag o Noel han har börjat skratta åt ALLT, säger man till han flinar han bara lite retsamt o fortsätter... Tålamodskrävande???  JA!!
Mitt tålamod var nere i botten just då somnade dom o sover nu sött... Ohh så fina dom e när dom sover o inte bråkar med mig... DÅ får man skuldkänslor för att man vart lite arg...

De e en sån period nu, o det är väl det man får stå ut med som mamma..

MEN hur bråkiga dom än e så älskar jag mina barn över allt annat... Dom e det finaste o bästaste som finns....

Ha en god kväll alla... :-)




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?