Lördag...

Idag har vi inga direkta planer, vi ska åka till staden snart och handla lite lördags-godis och kolla lite.. Barnen brukar vilja spendera minst 30 minuter på Fyndmagasinet och oftast får någon liten sak följa med hem, allt från målarböcker till Bakugan el Pokemon..
Noel brukar vara helt fastklistrad vid tågen, dom har ju ALLA tåg från Tåget Thomas.. SÅÅ DYRA!!
Men Noel har fått ett vi får se om det blir några fler, tycker 200 spänn för ett tåg e helt löjligt dyrt..
O så finns det ju typ 30 olika...

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, lite god mat ikväll blir det iallafall och kanske går jag in på Systemet o köper en flaska gott vin...

Igår kom min man hem med ett fång blommor, VITA LILJOR, min absoluta favoritblomma... Dom doftar i hela huset... TACK ÄLSKLING..
Jag e bortskämd med överraskningar tycker jag... O det e jag lycklig  för, varje gång blir man lika glad..
Jag har fotat dom men hinner inte ladda över bilder nu, det får bli sen, dom e såå fina...

Sen igår kväll blev jag så jäkla dålig, det bara kom som om man knäppte med fingrarna.. FY!! Sån riktigt jobbig huvudvärk o yr. Så när barnen lagt sig tog jag 2 st Panocod och TOK-deckade på soffan.. Jag minns ingenting, Gabriel sa att jag var okontaktbar o sov väldigt djupt. Jag har inte vaknat till, inte hört någonting, vaknade ca kl 8 imorse i soffan med ALLA kläder på och 2 filtar.. Barnen sprang omkring o lekte o Gabriel stod i duschen..
DET var läskigt, jag bara försvann in i en väldigt djup sömn igår....

Jag ska ALDRIG ta 2 Panocod när jag e själv hemma med barnen för tänk om det skulle hända igen o jag bara toksomnar ifrån ALLT.. Hemska tanke..
Tur att man inte behöver ta dom så ofta, gör det mest när ryggen värker som attans o jag har på gränsen till migrän...

Så igår blev det inget direkt fredags-mys, Gabriel som hade köpt hem en massa gott... O vi åt plankstek från Värdshuset åxå på kvällen så himla gott.. Väldigt bra att man kan hämta mat där o ta me hem.. Plankstek för 109 kr o den e väldigt god.. Man kan välja på kött, kyckling o fisk, tror dom har en blandad åxå med kyckling och kött..

Vi får ta igen det med Lördags-mys idag istället :-)

Ne nu ska jag inte sitta här hela morgonen, jag ska göra mig iordning o barnen ska kläs o sen lämnar vi detta hemmet o gör en utflykt idag.. Vart säger jag inte för vi ska överraska någon... :-)

Ha en toppen-Lördag alla...







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?