Natt....

Ja jag vet nu har jag vart så där dålig igen på att uppdatera bloggen, men lusten har vart totalt borta.... Inga roliga bilder o komma med o då e det ännu tråkigare... :-(

Men jag ska skärpa mig, tycker ju det e skoj, ska in på On Off o köpa en laddare till kameran nu så fort som möjligt... 

Kan ju börja från torsdagen....

Jag o Noel o Tim var hemma, jag städade hela dagen, putsade fönstren på insidan (ska ta utsidan på måndag) Vi fick gjort en hel del o det tar tid när man dammar ALLT.... Fyy för den dagen, den slutade med ont i ryggen o migrän-huvudvärk... Men fint blev det hemma o nu slipper jag storstäda på ett tag, bara ta det vanliga...

fredagen...

Vaknade till en strålande dag... Bestämde oss för att gå till lekplatsen o ta med oss fika o kaffe o träffa Andréa med sina barn...
Så vi packade väskan o fikat o gjorde allt klart hemma, Tim fick tidig lunch sen gick vi hemifrån kl 12.15 solen värmde o det var så himla skönt ute.... Vi hade en jättemysig eftermiddag, barnen lekte så himla bra tillsammans och vi mammorna tjatade en massa... Tim o Ebba satt i syskonvagnen ihop o smaskade på Mariekex, sov lite, o lekte lite... Både Tim och Ebba gungade för 1.a gången och det var väldigt populärt.
Kl 16.45 var vi hemma igen, hade då väldigt trötta barn som gick in o la sig på soffan... Jag kännde att det hettade lite i ansiktet o senare blev jag rödare o rödare... he he årets första bränna var det där... Nu har det lagt sig lite så nu vill man ha mer sol, men de e dags att börja med solskydd nu, både hemma o på dagis...
Gabriel åkte in o handlade lite gott bröd, o massa gott pålägg o så kom Johan o Helena o Svea till oss på kvällsfika...
Det var trevligt, var ett tag sen vi sågs nu... O snälla dom satt kvar hemma hos oss medans Gabriel körde in mig till jobbet... Så barnen kunde sova gott i sina sängar...

Jag jobbade hela natten lång....

lördagen....

Gabriel o barnen plockade upp mig kl 7.3o o vi åkte direkt hem, jag gick direkt o la mig, sov till kl 14, mamma var på väg hem från Hemsedal så kl 15 kom hon. Vi drack lite kaffe o tjötade, barnen var överlyckliga, busade o spelade apa för momor hela tiden...
Satt o tog det lugnt ett tag, kände mig yrvaken länge idag...
Kl 18.3o åkte vi alla in till China Sea och hade bord där... Vi åt supergod mat, TUSEN TACK China Sea... :-) Till dessert fick vi friterad banan o glass, barnen fick glass m chokladsås..
PROPPMÄTT var man minst sagt...
Kl 20.3o åkte vi därifrån, mamma körde upp mig till jobbet o Gabriel körde hem med barnen...

Nu jobbar jag hela natten lång igen....

Imorrn ska vi på Baby-Barn Mässan i GBG... Jag, mamma och Andréa... Ska bli kul o se vad man kan hitta där, vet att man kan hitta många fina tyger åxå :-)
Så efter nattens jobb kommer jag inte sova ut imorgon, gissar på att det blir sängen väldigt tidigt imorrn-kväll...
Men Baby- mässan har vart planerad länge nu... Ska bli himla kul...

Jo.... Tim har nu tagit sina första kryp-steg, men han sitter helst på rumpan o hasar sig dit han vill komma, han e åxå väldigt duktig på att ta sig bakåt på golvet...
Det e lika kul varenda gång och följa barnens utveckling, nu händer det massor med Tim varje dag, tänk om han går snart.... Han har blivit stor väldigt fort, från 6 månader till snart 9 har bara försvunnit...
Jag e även VÄLDIGT glad över att vi fått in alla pojkarna på samma dagis,  dom ska börja nu i augusti... :-) 

Nu ska jag se lite på Tv,n dricka min cola... Har 6 timmar kvar....

God Natt Alla....

  Jaqueline  

åh så roligt med baby barnmässan! jag ville också dit, men blir väl kvar här i stöket! ha en go dag iaf!! =) vi får ses till veckan nu! Liam längtar ihjäl sig efter sin idol, Melwin!!! =)

Datum: 2010-04-11 / Tid: 07:20:11
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/
  Lisa  

Ja visst blir de stora fort de små. Isidor växer för varje dag tycker jag. Vad skönt att ni får ha alla tre på samma ställe, kan ju bli et väldigt flängande annars.



Sov så gott i bilen til mäassan i alla fall, det kan du verkligen behöva som har jobbat hela natten. Nu ska jag ta en förmiddagstupplur i alla fall, fint efter frukosten.



Ha bra dag!

Datum: 2010-04-11 / Tid: 08:14:30
URL/Blogg:
  Andréa  

Morning!



Väntar på att du ska ringa så ja vet när resan mot mässan ska börja ;-) Haha...



Har en massa foton från lekplatsen i fredags som ja ska lägga in på datorn, tänkte ja skulle maila dig dom...om du vill ;-)



Dricker mitt chai (latte) här och tycker tiden går sakta, ring ring ring ;-)



KRAMAR

Datum: 2010-04-11 / Tid: 09:28:08
URL/Blogg:
  Jaqueline  

oh my god, johanna. Jag finner inga ord! skrota din farm och blogga istället! Kramar

Datum: 2010-04-17 / Tid: 06:15:44
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?