PÅSK!!!

Dålig på att uppdatera bloggen?? JA, jag vet men vi har vart sjuka.... Det absolut värsta av det värsta har drabbat oss nämligen KRÄK-sjukan!!! FY fasen vilken mardröm en familj på 5 o kräksjuka = helvetet...
NU e vi friska och idag var den första dagen sen i söndags jag fick vistas bland folk, det firade jag med att gå på Ö&B och sen en sväng på Fyndmagasinet o Hajen...

Vi går inte in mer på hur det har vart här hemma det förstår ni säkert... Nu ska jag försöka lägga in bilder på allt roligt vi gjort de dagarna vi vart någorlunda pigga!!!









Och så vill jag berätta ATT med DENNA nya familjemedlemmen,
kommer jag blogga ÄNNU mera och fixa o trixa med foton o ta en massa roliga bilder o bjussa på!

I LOVE IT....

LÅT mig presentera.....





Vår nya I Mac

27 tum skärm o en massa massa häftiga funktioner!!!

Ha en fortsatt trevlig helg alla.... :-)




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?