Tisdá...

Ohhhh min kamera e slut på batteri, men den har hållt sig rekordlänge nu tycker jag... Jag ska se om jag kan klicka hem en laddare idag så man kan börja fota igen...
Tycker det e lite tråkigt o blogga utan bilder men det får gå bra nu..

Katten verkar trivas jättebra, han e väldigt söt, han har blandade färger, grå,svart,röd,vit o beige.. Rätt kul för han e verkligen annorlunda i färgen o teckningen, hans framben e zebra-färgade sen har han röda inslag här o var, jag ska fota han med mobilen o lägga ut här...
Barnen busar med honom o när han blir trött lägger han sig under soffan el så går han till "sin" plats i badrummet, han får vara där på nätterna ännu, han har gått på lådan hela tiden men det e bäst nu tills han vant sig o vet exakt vart lådan finns. Han har ett litet täcke i transportburen o där ligger han o sover gott...

Barnen e överlyckliga :-) Då e man lycklig som förälder åxå...

Här har inte hänt alls mkt, igår ägnade jag förmiddagen till att fixa till hemma lite, Melwin åkte till Läjet för att leka med Alex. O vid 13-tiden kom Andréa o hennes barn hit o fikade... Tjötade en massa o barnen lekte o busade med katten... (en stund)  Dom dansade åxå fint inne på Noels rum...
Tiden gick väldigt snabbt när dom var här, kl 16.3o åkte dom och Noel toksomnade på soffan, Tim sov han åxå så jag la mig under en filt på soffan jag med o kollade 1 avsnitt av Grey´s.. (bara 3 avsnitt kvar)
Gabriel o Melwin kom först vid 18-tiden o med sig hem hade dom kinamat :-) ´
Kvällen var lugn o skön, barnen la sig kl 2o o jag somnade på soffan vet inte när men gott var det... kl 00 gick jag o sov vidare i sängen...

Undrar just hur vädret blir idag, hoppas på lite sol o uppehåll så vi kan gå till lekplatsen. Barnen har velat gå dit länge nu... Bara det blir liiite finare ute så ska vi ta med fikakorgen och det kommer bli många timmar spenderade där borta nu i vår/sommar/höst... Tänk att snart går väl Tim åxå omkring o ska gunga o leka i sanden...

Ne dags för frukost för barnen o jag ska ringa några samtal :-( Hatar o sitta i telefonköer o vänta men ibland måste man!!

(kanske kommer Anki hit idag )



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?