underbara fredag....

Äntligen helg... Vi ska ha en lugn helg.... :-) Små-fixa lite i trädgården o bara mysa...
Känns skönt att inte ha några som helst planer utan bara ta dagen som den kommer...

Idag ska jag sy iordning gardiner till barnens rum, och till gäst-huset så det blir ännu mysigare där nere.
Ska även försöka fått virkat klart min docka.. Det ser riktigt bra ut nu, hoppas den blir lite söt iallafall.. Ska fota den när den e klar...
(Karolina, kan du snälla snälla dela med dig av beskrivningen på den nallen som du virkade till Tim?? )

Jag tycker det e jättekul med virkningen så det kanske e det som jag kommer göra mest sen..
(vissa mönster e lite svårlästa bara, tyvärr)

Snart e det dax för mannen att jobba i Allingsås, fyy vad ensamt det kommer bli.. Men jag vet vad jag ska göra på kvällarna, jag ska måla klart allt här i huset... :-)
Det vi målade vitt för ett tag sen e redan smutsigt så nu kommer jag satsa på en lite dyrare avtorkningsbar vit färg istället..
Sen ska lister o annat målas så de e bara att sätta igång...
Jag kommer nog på ett sätt att fördriva tiden jag.. Sen kanske Andréa o hennes barn ska sova här en natt... Vore mysigt, med film god mat o sällskap..

Jag MÅSTE börja med mitt körkort åxå, ska helst ha det innan augusti, så jag hade tänkt mig en intensiv-kurs när Gabriel har semester..
Eller man kanske kan ta körkortet på Gotland, vore ju ännu bättre, semester + körlektioner 2 ggr om dagen... Det ska jag kolla upp...

Idag kanske Izabelle kommer hit o hälsar på var LÄNGE sen nu, hon har blivit jätte-stor nu juh.. Vi får se, men de vore ju skoj o träffa henne lite..
Isf. blir det först efter lunch..

Jag har en del annat småfix åxå, aldrig tar det slut.. Alltid e det nåt som MÅSTE göras.. Men idag har jag vart uppe sen 6.15 så jag e på god väg redan.. Orkar inte spendera denna dagen med en massa tråkigheter..

Har redan lagt Tim för sin första vila nu, han har vart vaken länge o Noel han ligger han åxå, men ja vet inte om han sover, vågar inte öppna dörren o kolla, han har haft värsta mogonpasset här hemma, åkt runt på sin Bobby Car som en galning o busat massor med katten..

Jo... jag har nästan inga nummer kvar... Så ni som har mitt nummer kan väl vara snälla att skicka era nummer till mig?? Vore jättesnällt... (min gamla mob la av efter att Tim haft den i munnen o lekt me den, i smyg)

Gabriel köpte en ny mob, men han tyckte inte den passade alls i hans jobb osv, så nu har jag den så länge... Världens snällaste e han.. En as-snygg Sony Ericsson Vivaz... Jag tycker den e kanon, den tar superkort åxå.. passar mig utmärkt...


Nehe nu e de väl dax att kolla vad som händer me farmen..

ha en go fredag alla..







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?