Ut på tur....

Ja idag ska vi på bilfärd.... Vi ska nämligen ÄNTLIGEN hämta katten... :-)
Han är nu 9 veckor o det ska bli såå mysigt...
Hoppas nu att han finner sig till rätta snabbt o trivs bra här hemma, annars kan ju kvällarna o nätterna bli rätt mjauiga...

Det tar ett tag att köra fram o tillbaka så vi gör nog en liten utflykt på vägen åxå, får se vad vi hittar på, men lite mat måste man ju ha i sig så nåt mysigt ställe vore inte fel att hitta...
Tanken e att vi åker vid 12-13 tiden...

Igår kollade jag ännu mer på Grey´s o nu känns det nästan lite sorgligt för nu har jag bara 4 avsnitt kvar sen har jag sett 18 avsnitt på sässong 6.. :-) Så nu e jag ikapp...
Jag kom i säng 1.3o inatt o så har både Noel o Tim krånglat lite så sömnen har inte vart på topp...
Kl 5 vaknade Tim o skulle ha välling o då hade jag sovit 3 timmar bara... phuuu bara att gå upp, sen har han krånglat i sängen en hel del osv osv...
MEN jag får skylla mig själv... Jag sitter uppe men det unnar jag mig ibland....


Snart kommer mamma hem :-) hon ska vara här 1-1½ vecka, det känns skönt för det är just den veckan Gabriel ska opereras i Stockholm så då har jag sällskap hela tiden han e iväg... Får väl ta vara på våren o göra små utflykter, hon brukar ha fullt upp när hon e hemma med en massa ärenden men stannar hon lite längre nu denna gången ska vi nog hinna med en massa kul åxå.


Denna veckan hoppas jag på ÄNNU mera sol o värme... Då ska jag gå till lekplatsen med fika-korgen o sitta där i solen o njuta medans barnen leker..
Sen ska vi till stan på utflykt i veckan, fika o gå en promenad eller sätta oss i socitetsparken o äta glass (men bara om det e fint väder)

Vårkänslan e total just nu.... :-)

Ska försöka hinna med att uppdatera ikväll med bilder på kattungen.... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?