Gårdagen och dagen..

Igår åkte vi till Ikea.. Tyvärr trodde vi att dom stängde 20 och stressade inte, utan vi gick där uppe i lugn o ro, kollade kök och annat vi handlade mat och dessert och satte oss i godans ro och efter en stund hör vi i högtalaren att nu stänger butiken om 3o minuter.. VA?? Och vi har inte gått där nere ännu.. :-( Stressade i oss maten och gick ner, vi fick inte kollat någonting där nere.. Utan gick och plockade på oss lite saker som vi visste att vi skulle ha sen gick vi mot kassorna..

Allafall fick vi med oss en förvaringshylla till barnen, 3 st förvaringskorgar, lampor till barnens rum, 50 pack med kronljus, blockljus, servetter och en ny madrass till Tim som natten till igår hade kissat i hela sängen och jag hade glömt lägga skydd på madrassen.
Och vi fick även tittat ut en lucka vi vill ha i köket och en bänkskiva som var riktigt snygg.. :-) Nu ska vi kolla vad kalaset kommer att kosta och sen gå igenom det med hyresvärden..

När vi kom hem la vi Tim och sen satte vi på film i Noel o Melwins rum o så fick dom lite lördagsgodis.. Vi la oss på soffan o kollade det nya dansprogrammet på tv4, det var rätt roligt tycker ja o Morgan var ju bäst med sin dans.. :-)

Jag somnade på soffan till slut, och sov gott tills Gabriel väckte mig vid 02- tiden, gick o la mig i sängen o vaknade 08 idag när Tim bestämt ville gå upp..

Idag ska vi packa matsäck och bege oss ut i skogen.. Hoppas vi hittar lite svamp och får en skön dag. Ska fixa lite mackor o sånt nu så vi kan åka när Tim har sovit sin första gång..

Känner mig liiite segstartad idag men energin kommer väl, får börja med en kopp kaffe... :-)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?