en liiiiista....

hittade denna inne hos Charlotte  o tyckte det kunde vara en kul sysselsättning, en natt som denna..




2010 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Gått på en hängbro över vattenfallen i Hemsedal, det var STORT för mig, ja e livrädd för höjder..

2. Höll du några av dina nyårslöften?:
Jag kan inte hålla så därför ger jag inga..


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja, kul som attans...

4. Dog någon som stod dig nära?: NEJ, tack o lov för det....  


5. Vilka länder besökte du?:
Norge 3 gånger tillomed..

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 2010 har vart ett bra år, så NEJ... Jo, jag vill hitta ett nytt boende o kanske skaffa en häst till sommaren...

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?:
SVÅRT... 3:e september, då jag o Gabriel hade ett dygn i lyx på Varbergs Kurort, vi fick det från China Sea... + en massa andra då man rest eller gjort saker m familj o vänner...

8. Vad var din största framgång 2010?:
Att ORKA ta mig igenom alla motgångar och bli starkare på vägen... ( framgång? )

9. Största misstaget?:
Att renovera o slita med huset som vi måste flytta ifrån :-(

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Nej, jo lite kräksjuka o förkyldningar.

11. Bästa köpet?:
Soffan :-)

12. Vad spenderade du mest pengar på?:
Renoveringen...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:
O ja, massor... Man kan inte skriva ner allt som gjort en riktigt glad det e för mkt, min familj gör mig alltid glad... En sak som gör mig glad är att se hur Melwin blivit sen han fick byta tillbaka till sitt "gamla" dagis.. En mkt gladare och lugnare unge har vi.. Det var årets bästa beslut.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?:
September, "Mikrofonkåt"

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Både glad och ledsen men det är nyttigt att man kan vara både, men dom glada överväger...

16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Röjt bland allt skräp o kartonger vi har...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Städat, men jag har bättrat mig, ja e inte städhysterisk längre, det får bli rörigt nu.. ;-)


18. Hur tillbringade du julen?: I Falkenberg med familj o släkt, underbart!!!

19. Blev du kär i år?:
Jag är lite nykär flera gånger om året o det är i mannen i mitt liv... <3 

20. Favoritprogram på TV?: Så Mycket Bättre - riktigt BRA, Grey´s, Hollywoodfruar, har fastnat för dom, speciellt favvon Maria- störtskön...


21. Bästa boken du läste i år?:
Hmmm.... Läser typ aldrig, kommer inte ihåg om det var i år ja läste senaste Twilight-boken... Var det i år så e det den... har inte läst mer sen... :-O

22. Största musikaliska upptäckten?:
Lyssnar mest på gamla godingar el radion... Men för mig e de nog Melanie Fiona...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
Nje... inget speciellt...

25. Något du önskade dig men inte fick?: he he En Miljon


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?:
Vi hade vänner hemma o vi grillade o hade det trevligt.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
JA, att min man fick vara frisk... Att en operation kunde förändra livet så otroligt var svårt att ta in...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?:
Jeans, leggings o tröja /tunika/kofta enkel o bekväm.

29. Vad fick dig att må bra?:
Familjen o Vännerna gör mitt liv värt att leva.. Att jag har min man o prata,skratta o gråta tillsammans med...

30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
Sugen på? Ingen, MEN tittade gärna på :-) - Robert Pattinson & Gerald Butler (stavas?)

31. Vem saknar du?: oj.... jag trivs med alla runt mig nu.... jag tror och hoppas och till 99% vet att det är goa, fina och ärliga männikskor...

32. De bästa nya människorna du träffade?:
Svea o Zach, 2 underbara goa bebisar...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?