Gårdagen...

Var jäkligt KUL, o vi satt här ända till kl 04 inatt o spelade kort, drack ÖL, tom JAG drack öl.. Blev lite berusad tom, det var typ möhippan senast, så det händer ju inte så ofta att jag festar till det, brukar vara smutta-typen...

Vi började kvällen med helstekt ryggbiff, hasselbackspotatis o murkelsås + grönsallad, o sen blev det hallon + blåbär med vit chokladtäcke in i ugnen + vaniljglass till dessert, SÅÅ gott...

Barnen kollade film, åt chips o lekte om vartannat, Melwin han var jättetrött (trodde vi) tills han lutade sig över soffan o la en kaskadspya, FAN tänkte vi detta händer inte, inte NU, vi fick sköljt av allt o slängt in sofföverdragen i maskinen ( TUR var att det hamnade endast på 2 kuddfodral) sen la han en till spya utanför toan, allt inom 2 minuter, sen somnade han i soffan med hinken brevid..
STACKARE, vi trodde det var för allt gott han åt igår kväll, men nu vet vi inte, vi hoppas ännu att det inte e kräksjuka men vi vet ju inte ännu, alla andra mår bra... Han har fått feber nu, o ligger på soffan ännu, jag har ringt till Neptunus för han har en svullnad på benet som inte ser så bra ut så jag undra om det kan ha med det att göra, men fick till svar att jag skulle avvakta, men men vi får se, kommer det mer feber nu när alvedonen gått ur kroppen så ringer jag genast igen...
Man blir lite bekymrad o det e jobbigt o inget veta...

Allafall så fortsatte vi vår kväll, o hade en riktigt trevlig sådan...  Man ville liksom inte att den skulle ta slut... Men det var ju ett måste, kl 05 somnade jag ungefär tror jag o var ordentligt trött imorse, men ikväll ska ja o mannen ha myskväll o slappa med en film i soffan... Det e värt o vara trött efter en sån kul kväll...


Nu ska ja ut till mina kids o mysa i soffan, Tim sover o mannen skulle in o handla taccos tills ikväll. När han kommer hem så ska jag ut en stund o röja lite i trädgården o gå en liten promenad så vi får lite luft.

Ha en fin lördag..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?