Helan o Halvan...

ha ha ha, varenda gång jag ser denna inser jag hur snabbt Tim ökade i vikt o blev större o större. Här ligger han brevid Ebba som e född 2 dagar senare än Tim.. O här e dom nästan 3 månader..

Godingar :-)



(kolla in skillnaden på benen ;-)

  Charlotte  

Jag håller tummarna att det försvinner när bebisen kommit ut för det är ju hemskt att vakna med en sån fruktansvärd huvudvärk! Jag har panocod (fått utskrivet för mina menssmärtor) men dom kan jag inte ta mer än på eftermiddagen/kvällen för jag blir så himla trött och nästan lite yr så då kan jag inte göra nåt, men visst tar dom bort smärta!

Datum: 2010-12-02 / Tid: 09:30:25
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Andréa  

Haha, ja herregud...det e lite skillnad på dom...får ta o träffas med dom så vi får se skillnaden på dom nu... ;-)

Datum: 2010-12-02 / Tid: 11:22:35
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?