Lite mer ikapp...

Känner jag mig nu iallafall... Det har vart fullt upp med allt nu under ledigheten, först var syster med sina barn här, o det var full rulle sen hade vi kalas o var vi var i simhallen o på stan... När dom åkte från Varberg åkte Gabriel o Melwin hem till farmor på Gotland o hälsade på o då fick mamma nästan e order av mig att hon skulle sova över, för att jag e mörkrädd o tycker de e jobbigt o vara själv...
O så har man städat, vart o fixat julgrejer, haft besök, städat, ätit gott, vart i simhallen o busat massor me barnen. SÅ man kan säga att det gick i ETT...
Igår hade vi vår första lugna dag ja o Gabriel o vi sov bort nästan hela dagen.... Gott och välbehövligt...

Nu sitter jag på jobbet o jobbar natt 1 av 3, så det känns tungt, just för att det e de 1:a natten o jag har allt framför mig, men som jag sagt innan de e alltid samma sak efter min långledighet...

Det där med videofilmerna från bröllop går det segt med, ska se om jag kan lämna in dom i veckan o få dom på Cd... Har även en hel del annan när det gäller foton att fixa...

Nu har jag bloggat så mkt så nu går ögonen i kors, ska ut o ta lite frisk luft på balkongen o sen glo på lite Webb-tv...
Har glott redan på allt som finns efter Ensamn mamma söker på kanal 3.se
MEN tycker det e konstigt att inegn av mammorna hittade sin Mc Dreamy, det var ju sådär en gansla massa att välja på... ja ja nog om det, de e över o nu siktar vi frammåt...


Ha en bra måndag, jag ligger förmodligen o sover när detta läses av er som e lite mer normala människor... phuuu 4½ timme kvar....

Ha en fortsatt fin natt alla ni där ute....





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?