LUCIA...

När vi tände det 1:a ljuset känndes lucia så lååångt bort, men nu e den här, vart har tiden tagit vägen den har bara flugit iväg, men det är en mysig tid hela december, och det är väl inte så konstigt att tiden går fort, hela december består av pyssel, massa bak och en hel del fix... Tycker man håller på varenda dag...
Nu hoppas jag att julkorten ska bli fixade så jag kan lämna in dom på en timmes framkallning o sen förhoppningsvis hinna skicka iväg dom innan denna veckan e slut... Nu går det fort till jul, jag ska jobba inatt, sen e jag ledig o till helgen jobbar jag 3 nätter igen...

Iallafall vinkade jag nyligen av 3 små söta nissar till dagis, gullungarna hade luva på sig alla 3....
Försökte ta lite kort, men det blev inget bra, men jag ska lägga in ett par ändå, just bara för, att det e lucia idag. :-)











hoppas ni får en fin lucia allesammans.... ska bli mysigt o få höra lite julsånger ikväll o dricka glögg, men det e nog bäst att ta på sig en massa massa kläder....
  Karolina  

Vilka sötnosar. Firade lucia med Maja i fredags. Hon strålade som en sol. Hon verkligen älskade att få vara lucia. Var inne hos Karin en sväng i går och då hade hon lucia kläder med. Skulle nog vilja ha de varenda dag just nu. Vi gick på luciakonsert i domkyrkan hela familjen. Men vi fick ge upp med Axel, Jesper åkte tillbaka till Karin med honom. Mitt i hans mat tid så det var kanske inte så konstigt att det inte funkade. Jag och Maja stannade kvar. Hon tyckte det var så mysigt och bara njöt. Jag med.



Massor av kramar

Datum: 2010-12-13 / Tid: 12:10:18
URL/Blogg:
  Johanna  

Ja dom e så fina i sina luvor, dom tycker själva det e så kul...

Oh vad mysigt att gå i domkyrkan på sånt, måste vara en otrolig stämning, tyvärr e det ju så med dom små att när dom väl bestämt sig kan man inte göra så mkt för att lugna beat dom, men de e klart va han hungrig då med så förstår man ju honom...

Hoppas ni alla mår bra och att ni får en riktigt mysig jul....

Kramar till er hela familjen.....

Datum: 2010-12-15 / Tid: 08:14:07
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?