natt 2 av 3

ja dåsitter man här.... igen... det känns nästan som att man bara e hemma o sover, sen e det dags att jobba igen..

idag har vi vinkat av Gabriel o Noel, dom sitter i skrivande stund på färjan på väg till ö:n, hoppas resan gått bra o att det inte snöat så mkt...
Vi andra har vart en tur till staden o handlat lite, o när vi kom hem fixade vi med maten, o så la vi Tim o vi andra myste framför tv´n med våra godispåsar...

Så denna dagen har gått undan... iof. sov jag nästan till 14..
Nu ska jag snart ta fram min virknål o fortsätta med den där rosa saken... Det tar nog ett tag innan den blir klar tror jag... MEN jag SKA lyckas...

USCH jag e tom... har absolut inget intressant at skriva idag, så egentligen kunde jag struntat i det, men men återkommer imorrn istället  då ska jag nog ha lite bilder att bjuda på... För Gabriel ändrade sig, han tog med sig ipaden istället, den stora var för klumpig...

Ha en trevlig lördags-kväll alla... :-)




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?