Ont i RÖVA...

FAN..... alltså ok, man ska kanske inte klaga men detta e inte OK. VI personal som är assistenter till människor med olika problem får alltid följa med klienten/patienten till sjukhuset om så behövs, just nu e det så på mitt jobb...
Jag jobbar som assistent på sjukhuset. dvs. sitter brevid, sköter och gör dom vanliga rutinerna som vi har hand om.. Just nu sitter jag mkt för det är natt, patienten sover....
Vi har på rummet EN SKINNSTOL, that´s i´t...
Det är inte OK....
JA, vi får lön för att jobba och visst man kanske inte "bara" ska sitta ner, men nu e det så, nu SKA jag sitta hos patienten, och här står en ynklig jäkla stol...
Det gör mig SUR...

JAG SKA SITTA NER CA 10 TIMMAR, PÅ ETT SJUKHUSRUM MED EN LÄSLAMPA OCH PÅ EN SKINNSTOL.. VI HAR INTE ENS EN TV PÅ RUMMET :-(

Alltså jag har redan ont i röven o jag e inne på min 4:e timma, bara nästan 7 kvar... jag säger bara yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah    fan va sköj.....


Upp o Hoppa, skaka ruuummmmpppaaan.... En gång var 5:e minut....



Ursäkta, kanske ett riktigt knäppt o konstigt inlägg, men ÄRLIGT tycker ni inte att vi kunde få en mjuk, sån där ställbar go mysig fotölj med lite gung i, som JAG VET finns här på sjukhuset...
Vi personal som ska jobba här borde fasen få lite mer bekvämligheter än tillgång till en halvskum kaffemaskin ute i matsalen....

Ja ja, slutklagat på mig.... 







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?