Orolig

Gabriel ringde mig inatt o sa att Noel hade kräkts, nej tänkte jag men så e nu läget, inte alls skoj o åka hem till, jag får hålla mig ifrån och hålla tummarna att god hygien o mkt mkt handsprit hjälper mig lite denna ,gången. Känner att det Bara e o vänta. Usch! Jag undrar framför allt VART vi fått det ifrån. Blääääääää..... Inatt har jag inte haft nåt att blogga om och inga bilder att lägga in, tråkigt. Får helt enkelt ta o blogga lite hemifrån. Har haft iPaden inatt o jag har ännu inte köpt en sladd så jag kan lägga in bilder. Men den ska införskaffas väldigt snart. Nu ska jag packa ihop mina saker o åka hem, lägga mig på soffan o hålla tummarna. Nu e det 2 dygn hemma som gäller o så får vi se om det händer nåt mer. Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag slipper.... Ha en fin tisdag... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?