Snart e det dax....

O bege sig till jobbet, sissta natten :-) Eller jag e ledig sen tom. på måndag.. :-)

Idag har vi gjort ett pepparkakshus med barnen, det var väldigt poppis o Melwin o Noel har spritsat o lagt på en massa non stop, fint blev det till slut, ett mästerverk av barnen..
Jag har även vart hos läkaren o fått ett nytt recept på Panocod, skönt o veta om det skulle behövas vilket det gör allafall någon gång per vecka..
Efter det gick jag o Gabriel o tog en Taccotallrik på Ströget eftersom vi hade lite tid över innan barnen skulle hämtas. Det var mysigt o sitta en stund o tjöta lite själva på ett fik..

OCH dagens BÄSTA, vi skaffade en Ipad, vi hade sån tur att vi har avvaktat med att förnya vårt bredband hemma, det går ut denna månaden, så vi löste ett nytt bredband hos tele2  o som tur e går det att surfa på den stora datan genom Ipad: en...
Det e en grym grej den där saken, hur kul som helst ju... Kommer garanterat ha med den massor, den e alltid direkt uppkopplad på nätet, o vi valde bredband LARGE så vi kan börja ladda hem filmer o massa annat, det går även att koppla den till Tv´n o glo filmen där :-)

En för tidig julklapp till oss kan man säga...

Ja ne nu ska jag umgås med min gubbe lite innan de e dags att åka till jobbet...

tjing, tjing... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?