Snöstorm...

Kan man kalla det... Någon annans tv som inte heller funkar?? Vi kör på film här idag...

Eftersom vi försov oss idag e alla barnen hemma, kändes lika bra speciellt med tanke på vädret, så här e fullt ös nu... Snart ska jag lägga Tim o så hoppas jag att mamma kommer sen med stickorna så jag kan fortsätta på min barnmössa..
Har inte lärt mig riktigt ännu så jag behöver hjälp, speciellt när man går efter ett norskt mönster..
Sen ska barnen få sig ett bad och så ska vi fota i eftermiddag, tror att Anki kommer vid 15 tiden..

Tycker det e riktigt synd att det e sånt här snö/regn, ville haft riktigt mycket snö som får ligga kvar till julafton, vi får väl se vart det här leder någon stans.. Men man skulle bli väldigt besviken om det inte blev en vit jul nu när vi har haft snö nästan i en månad..

Ska lägga in några bilder från fotograferingen senare, hoppas nu vi kan få till några riktigt bra bilder åxå..
E alltid skoj o ge bort såna i julklapp, sen får jag snabba på med julkorten o hoppas att dom kommer fram i tid även fast jag e sent ute.. Vet att det e senast den 16:e med julportot allafall, så de e tur att vi inte har köpt såna frimärken ännu....

Ne nu ska jag klä på barnen, hänga en maskin tvätt o ta köket, sen tänker jag inte bry mig mer om hemmet idag.. Mamma ringde precis o e på väg snart så jag får ta o skynda mig lite nu..

Ha en fin torsdag i snökaoset.. :-)

O alla ni som ska ut, KÖR FÖRSIKTIGT...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?