Lördá....

O ida gick vi upp runt 8.3o, duschade o gjorde oss klara, mötte Lina Andreas o barnen i staden o männen släppte av oss på barnmarknaden som var idag...
Så skönt o gå barnfri o glo... Fyndade en Krokis (byggarebob) till Noel en dinosaurie till Melwin, ett tåg till Noel och 2 skjortor o 1 fleece till Melwin... + det bästa, en suky för 30 spänn... JA E NÖJJD!!

Sen gick jag o Lina till Herbert´s där våra gubbar satt me alla barn...
Vi bytte plats, Gabriel o Andreas gick till Kvantum för att köpa en massa delikatesser MUMMS!!!

Vi fikade o barnen lekte o sen blev vi hämtade o vi körde hemmåt, röjjde snabbt undan lite bråte o nu sitter vi o väntar på Lina, Andreas o barnen...

Vi har laddat med Cranium, Bacardi Razz, vin, cider o EN STOR FET OSTBRICKA!!!!
Massa ostar, korvar, grönsaker, kex, bröd, såser, inlagda fyllda paprikor, vitlökskyftor o grizzinis... Vi har att äta hela kvällen!!! O så får vi nog stanna hemma imorrn för vi kommer nog inte lukta så gott...

Hahaha vi ska nog sluta låta Andreas o Gabriel sköta handlingen, dom köpte en meterhög flaska vin till oss, ha ha ha det fulaste jag sett, o kylen e knökad med olika saker...

Nu ser jag fram emot denna kvällen, kommer bli kanon.....




OHHHH MÅSTE bara berätta att igår kom min man hem med ett stort fång med liljor till mig, (min favvo-blomma) Buketten var enorm o nu står den här o sprider doft i hela huset, så glad jag blev o så satt där ett litet kort åxå då blir man extra glad...  I LOVE HIM!!!

Ska lägga in bilder sen på allt vi har för oss, men nu e batteriet slut i systemkameran, men Lina har sin laddare med sig så jag kan låna... :-)  liiiite jobbigt o inte ha en kameraladdare...

Ne.... jag e laddad, o fasen vad vi ska klå Gabriel o Lina i Cranium ikväll.....  De e vr tur att vinna nu....


Hoppas alla har en trevlig lörda!!!!
  lina  

Ja, det var verkligen en toppen kväll. Helt klart bäst är alla skratt attacker :) Inte för att vara sån men jag och Gabriel är oslagbara i Cranium! Likaså i gårkväll ;-) Tack för en toppen kväll, Cranium ska lätt med till Hemsedal.

Datum: 2010-02-07 / Tid: 10:18:37
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?