grattis..

Å vad glad jag blir... Igår fick Peter och Sofie sin lilla prinsessa Wilma.. Så jag vill bara passa på att länka till den bästa bloggerskan som finns.. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS...

www.denstarkastestjarnan.blogg.se


Denna bloggen har jag följt sen jag såg lilla sjuka Victor på TV´n "sjukhuset" som gick på 3:an,
tyvärr förlorade Vicktor kampen mot den hemska cansern som hade tagit hela hans kropp och fick vingar den 14 April 2009.

Bloggen är rörande men också väldigt fint skriven av Victors mamma, har suttit många gånger med tårar fallandes när jag läst men också fått inse att livet helt plötsligt kan ta oväntade vändningar..

MAN SKA TA TILL VARA PÅ TIDEN, NJUTA AV VARJE ÖGONBLICK SOM MAN HAR TILLSAMMANS MED SINA NÄRA O KÄRA.

här    kan även DU som jag gå in och bidra till Barncanserfonden så kanske man kan hoppas att forskarna kan hitta ett sätt att bota denna hemska sjukdom som tar våra kära ifrån oss... 



NJUT av livet...

 





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?