pHUUUU...

Sådär då va man S L U T igen... Städat som en tok här hemma för jag ville gjöra det fort... Så nu sitter jag här ganska så nöjd med mig själv, dammat, dammsugat o moppat golven... Gött..
Har tänt lite party-lite ljus och ska nu njuta en stund innan jag ska baka med barnen, blir bara en kaka idag, men senare i veckan tänkte jag baka lite småkakor..
Medans jag har städat har barnen suttit o lekt med lera o maskiner vid köksbordet.. Dom tycker det e jättekul så det e en grej jag får ta fram oftare här hemma..

Igår var Lina o barnen här, vi lagade lunch, käkade o sen fixade vi hem NEW MOON och kollade på den, kopplade in datan i TV ´n och satte på ett riktigt bra ljud o det var asbra... Bilden och kvaliten var super, precis som vilken film som helst så nu när jag har den på datan kan jag se den när jag vill :-) Och det blir säkert nårra gånger mer, redan igår såg man "nya" saker som man inte lagt märke till på bion..
Sen när Gabriel kom hem lagade han mat o Lina stannade o åt innan dom åkte hem igen..

Barnen lekte super, har nog aldrig gått så bra innan ibland hörde man dom knappt.. Det var mkt fantasi och dom skulle på resa och till stranden, packade väskor o tog på sig badkläder... Härligt...

Jag la mig tidigt igår men Tim ville inte sova... Han tjötade.. han har redan börjat tjata mamamamamamamama bababababababa papapapapapapapapap.. E inte det väldigt tidigt... Han pratar högt och håller på så jag höll på att bli tokig innan han till slut somnade. Tur jag hade Tetris på mobilen att roa mig med medans jag väntade...

Till slut somnade o då var väl klockan närmre 12...

Idag kom remissen till sjukhuset för Noel... han pratar inte så bra eller han pratar typ inte alls ännu så vi ska kolla upp det och det ska bli skönt att få ett svar, om det e normalt eller inte.. Han har faktiskt börjat ljuda mer sen vi fråga om en remiss så vi får se, antingen ska det tränas eller så e det normalt så som det e nu..
Redan nästa vecka ska vi dit så då får vi se vad som händer..
Min största önskan e att han kan prata så vi förstår honom, det e ganska så frustrerande ibland o inte fatta o han blir arg o jag förstår fortfarande inte o så slutar det med att han ligger o skriker på golvet..

Anki ringde nyss o hörde om jag ville med till Gekås, får se om det blir imorrn för då tänkte jag hänga på... Bara för att komma hemifrån o göra nåt annat...

Ne nu ska jag kolla vad vi har hemma i kylen o i skåpen så man får gjort den där kakan idag...

Ha de bra alla...
  lina  

ja visst va de härligt så de lekte? Underbar fantasi

Så skönt att remissen har kommit, så att ni kan få lite svar och slippa frustrationen både ni och noel. Vi ses på torsdag vännen min <3

Datum: 2010-01-19 / Tid: 20:16:23
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Annika  

Guuud jag hoppas det inte e ngt fel på älskade prinsen!

Men det e det säkert inte=) Hoppas det i alla fall! Förstår om det e frustrerande att inte förstå vad han vill både för er o för han!

Håller tummarna!

Ses i morgon!

Puss o Kram <3<3<3<3<3<3 till hela familjen

Datum: 2010-01-19 / Tid: 23:31:40
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?