Snart åker vi...

TILL GOTLAND... Wiiiii..

Det ska bli så himla skoj o komma iväg hemifrån lite o ha semester.. Njuta o sola o bada - förhoppningsvis blir det mkt sol..
Vi kommer vara där när det e Medeltidsveckan, inte hela, men halva.. Vi får allafall se invigningen, och gå någon dag på marknaden.. Och jag vill gärna se lite tornerspel åxå, tycker det är riktigt skoj..

Jag har några "måsten" Jag vill till Blå Lagunen och till Lummelunda... Där har vi vart innan men det gör man gärna om Blå Lagunen är ett Kalkstensbrott och vattnet är Turkost och jätteskönt o bada i. I grottorna har vi vart i 2 ggr så dom behöver vi nog inte se mer men bara att åka dit o titta, ta en glass o gå omkring e väldigt mysigt..
Inne i staden måste man göra ett besök i Domkyrkan, det är magiskt där inne.. Och en affär som alltid får besök av mig är Solkristallen.. Där e jag minst i en timme varje gång vi är på Gotland..

Melwin saknar sin farmor väldigt mycket han har längtat efter denna dagen.. Det ska bli himla skönt o komma hem till Karin o sitta läänge o äta frukost, prata en massa o spela kort på kvällarna..
Det ska bli kul o se er allihop där borta på Ö:n...

Ja snart är det dax o packa väskorna.. Den 28:e kommer vi... :-)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?