Dagen D..

Idag e det...  Eclipse 21.15 på Bergakungen- Gbg...  SOM jag längtar..

Före det drar vi till Nordstan o kollar lite affärer, o så tar vi gott käk på en restaurang o sen e det dags.. Räknar med att vara hemma ca 01 inatt igen...

Men det ska bli riktigt kul o åka iväg... Bara få vara lite "bara" mig för en stund och slippa tänka på något annat... Det har inte hänt på länge nu.. Jag har haft fullt upp här hemma med allting så ibland vill man faktiskt bara få vara barnfri, (en liten stund)
För sen saknar man dom ändå, det räcker med några timmar o sen e det nästan så att man e fånig o ringer Gabriel o frågar hur går de me barnen.. ha ha

De är ju mina Älsklingar, MEN ibland blir man åxå trött på dom.. ha ha

Idag e det sååå lugnt här Melwin e på dagis och det märks så tydligt att det e han som styr o ställer här hemma när det gäller lekar o bråk o sånt.. När han e på dagis känns det som att inga barn e här, för här e SÅ tyst..

Tänk när alla 3 går på dagis, vad gör jag då... hmmmm konstigt det kommer vara, o eftersom dom ska gå på Montessori så ska dom ju vara där varje dag till 12.3o... Även fast ja e ledig, o när jag jobbar så går dom till 16.3o..

Men vi kommer nog in i det åxå..

Ne nu e de dags att sätta igång dagen, jag har lite städning på schemat denna förmiddagen...

Tjing....





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?