regniga onsdag...

men de e ganska så härligt med regn, idag kan vi ha en innedag utan dåligt samvete..

Jag har tagit fram trimmern o snaggat Noel nu på morgonen och det blev himla bra, han fick en klubba o då stod han så still så det blev jämt o fint, han passar så bra i det :-)

Nu ska jag sätta igång symaskinen o sy lite, får se om jag kan få till ett par byxor till Tim, det ska nog gå med mammas hjälp.. :-)
Jag har 2 olika plyschtyger och mudd så det ska bli spännande..
Har även köpt olika tunna tyger så jag tänkte sy en klänning till Felicia i present nu när hon fyller 2 i Juli..

Får fota när vi e klara o lägga in här..

Här händer inget nytt, vi e fortfarande jätte-förkylda näsorna rinner o igår var vi på Vårdcentralen med Tim, han hade öroninflammation så nu får han Kåvepenin 2 ggr per dag i 5 dagar. På vänster öra var det ganska illa men inte lika på det högra, inte konstigt att han sovit dåligt..

Denna veckan har vi inga planer, det e mer nästa, då e det mors-dag middag på Fridas med modevisning mm på torsdag, sen e det Islandshäst-turridning på fredag efter det restaurangbesök o sen har vi det lugnt på lördag o på söndag ska vi till Falkenberg o gå på ljusparty.. :-)
Så detta e lugnet före stormen känns det som, dessutom ska jag jpobba en natt nästa vecka.. :-)

Näe mitt batteri till kameran ligger på laddning så nu blir det inga bilder..

Ha en fin dag i regnet... :-)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?