Sen kväll... :-)

Egentligen skulle jag jobbat nu, men det blev lite problematiskt eftersom mannen ligger på Karolinska i väntan på operation nu.. Så jag fick byta mitt pass, Tack Lina!!
Ska jobba senare i månaden istället..

Vi har haft en tjejj-kväll här, Vi har ätit planka från Värdshuset idag, såå gott!!
Sen har vi kollat film o skrattat en hel del... Åt Anki såklart... ;-)
New Moon blev det idag, en liten uppdatering nu innan bion den 30:e..

Nu sitter vi här framför varsinn data ja o mamma o hon spelar spindelharpan, MED ljudeffekter... Egentligen vet vi hur trötta vi kommer vara imorrn när vi vaknar, men ändå lägger man sig inte...

Idag har vi städat, flera timmar tog det o vi var ändå 2... barnen lekte ute hela tiden och lekte faktiskt himla bra ihop idag, dom har gått på äventyr o lekt i sandlådan, letat insekter o ätit glass.. Tim har sovit mkt, han gör det nu ca 3-4 timmar per dag...

Han e en riktig tuffing just nu, han har tagit sina första steg... Han e snabb och gör det när man minst anar det så det e svårt att få med på bild... Men det kommer...
Han blir kaxigare för var dag o snart har jag en till turbo som springer omkring här i huset...
Även fast man har 2 barn sen innan och gått igenom utvecklingsfaserna så e det lika kul denna gången.. Både jag o Gabriel e helt i extas när han gör nåt nytt nu o ropar på varann, titta, han gör så, eller kolla fort, fort han tar några steg.. ha ha Vi hurrar o klappar händerna o e överlyckliga för vår lille minsting som så fort utvecklas just nu.. ALLDELES för fort...
Snart e han 5 år och har pussat sin första tjejj på dagis, precis som Melwin...

Här händer annars inte så hemskt mycket, jag e riktigt trött på detta skit-väder.. Tydligen ska det bli fint imorrn, då e de trädgården o solstolen som gäller hela dagen...

Vi planerar för fredagen o har bestämt oss för att beställa Sommarmenyn från Tovedals.. :-)
Kommer bli käk o lite gott o dricka o en massa tjejj-snack i vårt hus på fredag...
Ska bli riktigt skojj, ska hyra filmer till barnen så kan dom sitta på Melwins rum o ha Mys-fredag, med lite popcorn o saft..

På Lördag e TV´n MIN, MIN, MIN...
Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR o se o läsa allt som har med bröllop, stora fester o kungar o prinsessor att göra.. Allra helst skulle jag vilja vara på plats i Sthlm, ja o mamma funderade allvarligt på det ett tag men bestämde oss för att vara hemma, OCH tur e ju det.. Mannen min e på sjukhus, stackaren!!
Ohh som jag ska sitta o glo på alla fina klänningar, hästar, fina frisyrer o allt som har med bröllopet att göra... Bara det inte regnar...
Jag gillar att vi har kungahuset, tycker absolut att det ska vara så...
Lite nörd-varning, men jag gillar det, sådeså...

Ne jag ska ta mig i kragen nu o gå o lägga mig...
Imorrn måste man orka gå upp o klä ordning Melwin för dagis..

Imorrn e ännu en nervös dag... Mannen i mitt liv ska läggas på operationsbordet... Kommer sitta o bita ner naglarna o vara nervös ända tills han ringer mig... HEMSKT!!
Det ska nog gå bra...

Gonatt alla...





  Charlotte  

Tycker oxå som du, om kungahuset! Såklart vi ska ha kung & drottning i Sverige!

Datum: 2010-06-16 / Tid: 08:46:22
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?