Wiiiii....

Vågen visar 65 kg... startvikt 68... - 3 kg på 2,5 vecka...
Vad har jag gjort? Ätit ofta och mindre... Fuskat en hel del o ätit glass på staden me barnen... Men går det såhär bra nu blir säkert dom sissta kilona värre.. Blir till att börja motionera åxå... Men som läget är just nu med min sjuka man finns det inte så mkt tid till sånt.. Vi har dock bestämt att istället för att lägga oss på soffan efter maten så ska vi promenera lite, åka iväg o gå på stranden mm mm.. hoppas det går bra...

Idag beger vi oss snart till Berghem o ska rida... Ska bli himla kul kl 12.45 drar vi och matsäck o allt annat ska packas innan, vi e redo för en riktigt kul dag..
Ikväll ska vi vara hos mig, vi har beställt sommarbuffé hos Tovedals o den ska hämtas kl 17.3o sen blir det massa god mat o lite vin här ikväll.. Kommer nog bli en riktigt rolig tjejj-kväll..
Barnen e laddade o Noel ska klappa hästen springer han omkring här o säger.. Han e så go nu, pratet kommer mer o mer o han drar långa meningar ibland, så himla skönt o kunna ha ett samtal me han..
Melwin vill helst rida o har vart lite sur över att han inte får det, men vi ska se till o fixa det en annan dag, så han kommer upp på hästryggen...

Vi letar o letar efter en liten gård, med ett ganska så stort hus och en lada och några hagar.. Vi ska skaffa häst... :-) Mamma ska en o vi ska se till o skaffa en ponny till barnen... :-)
Bara planer ännu, får se hur lång tid det tar innan drömmen slår in..

Vi var som sagt nere i Laholm o kollade på ett hus, men fyy vilken besvikelse det var.. Järnvägen låg i trädgården o huset var fallfärdigt.. ha ha ha innan vi svängde ner till huset sa jag: här ska vi inte bo, jag vägrar, jag vill inte ens se huset det spelar ingen roll.. Och vi var alla överens om att NEJ detta e inte för oss..

Nu hoppas jag vi snart kan hitta ett fint litet ställe, vi har ju detta huset så länge vi vill så vi har tid på oss, men det känns ganska så skönt att vara överens om vad vi vill sen...

Ne nu ska jag skynda mig... Ohh detta ska bli SÅÅ kul idag...

  Karolina  

Så kul att rida ut ett tjej gäng så där.

Du och jag får se till att rida ut i sommar. Det var hur länge sedan som helst sedan jag red.

Maja älskar att rida nu. Ha blivit en hel del på Rasmus de senaste veckorna. Det bara lyser om henne när hon sitter uppe på hästryggen. Världens största leende. Hon travade för första gången för några dagar sedan och hon kunde inte låta bli att fnittra hela tiden. Hon tyckte det var så kul när det guppade.

Axel älskar med hästarna. Ingen känsla alls för att de är stora och läskiga. Han har ridit med farfar ett par gånger. Både travat och galloperat. Han har inte den minsta lust att bli nerplockad från hästen.

Får se till att ta in Rasmus när ni är här i sommar så Melwin och Noel får rida lite med.

Tänker på er en massa, hälsa Gabriel med.



Kramar

Datum: 2010-06-18 / Tid: 13:50:11
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?