Torsdá..

Idag får vi se om de blir så varmt som det skulle, hoppas på värme o sol tycker det e dags nu... :-)

Jag o barnen ska ta bussen kl 12 in till stan där ska vi träffa Sandra o Eddie o så kommer Anki, (än så länge) 
Vi ska ta en fika på Herbert´s allafall o kl 15.4o har jag tid på BVC... Kanske hinner en promenix åxå men tiden brukar gå för fort när man sitter o fikar o tjatar, blir kanske en hemmapromenad ikväll istället.

Ska bli kul o komma iväg o träffa lite vänner sitter alldeles för mkt här hemma. Ska även (tror jag) gå förbi körskolan o hämta lite papper o prisuppgifter mm mm snart e det dax... HUA.. Men när jag väl e igång så tror jag det kommer kännas bättre.

NU har jag sett klart mina Grey´s nu e jag ute ur den besattheten allafall ett tag... Jag hade sett 8 hela avsnitt när jag började jobba natt, tog med mig Melwins DVD o lyckades se 8 avsnitt på natten o sen fortsatte jag hemma eftersom mina barn var trötta, Tim sov o Noel kollade på film i Melwins rum.. Så igår kollade jag färdigt på ALLA avsnitt... 16 AVSNITT ha ha på 1 dygn, galet jag vet...

Men det var så jäkla spännande så jag kunde inte sluta, det e väl det som e de farliga med att ha hela sässongerna att man kan titta hur mkt som helst...
Ohhhh vilket slut sen då.. Ni som ser på det vet ju hur 5.e sässongen slutar, HEMSKT!!
Kan ju säga att det kom som en chock, när man förstod att den som räddade tjejjen från bussen var George... Ohhhh ja ja det e jobbigt o inte veta vad som händer sen, men SÄG INGET....
Jag ska snart se 18 avsnitt från sässong 6 :-) wiiiiii...
Stackars Andréas Jonas som får ladda ner alla åt mig.. MEN himla snällt av honom...

Sen undrar jag om någon vet om man kan se avsnitten på kanal5.se?? Jag var inne igår o kollade o då fanns det avsnitt 11,12,13 o 14 men sen vågade jag inte titta mig vidare för att det skulle avslöja för mkt. SÅ om ni vet om man kan det säg gärna till för ja har ju inte 5:an hemma så skulle man kunna se det på webb-tv vore det ju toppen...


Ne då ska jag börja här hemma o bädda o grejja innan de e dags för en dusch o promenera till bussen.. Har bestämt att kl 9 ska jag slita mig från soffan o sätta fart, e alltid så stressad i sutet ändå av nån konstig anledning.

Återkommer senare med info om hur allt gått idag, spännande med Tim tror han har blivit jätte-stor nu...

Ha en fin dag, hoppas på sol o värme, ser ju ut som att skulle kunna bi en härlig dag...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?