Då va de Måndá och idag börjar jag..

med att fuska... ha ha jag glömde frukosten så jag tog ett tidigt mellanmål..

1 avokado + 1 hårdkokt ägg :-)



Till lunch blev det kokt torsk med 1 dl kokt ris och en halv tomat..
(ska egentligen vara vildris, de ska ja handla idag)



Så nu kommer jag att försöka dokumentera maten jag äter och ha bloggen till att komma ihåg och kunna se tillbaka på..
Idag ska här handlas, massa avokado, ägg, vildris, massa torsk, hela kycklingar, olika kesoblandningar och massa annat som ska vara nyttigt, självklart massa grönsaker o frukt..

NU jäklar...

Idag väger jag 68 kg och mitt mål är att komma i form (någorlunda) och gå ner 5 kg på 2 månader.
Man kan inte komma i toppform på bara 2 månader men jag ska föraöka så gott det går, kommer bli många promenader och en hel del cykelturer på kvällarna med mamma.
Ska även få tummen ur o köpa mina inlines o då ska mamma cykla och jag ska åka.. :-)

Kommer väga mig 1 gång i veckan (måndagar) absolut inte mer...

Hoppas nu att jag ska klara detta. Vi har kommit överens om att 1 dag på helgen får man fuska lite o äta gott.. Det ska man få unna sig och gör man det tror jag det är mycket lättare..

Kommer troligen vara sjukt trött på torsk, ägg o avokado sen för det är dom sakerna jag ska försöka äta varje dag, det andra blir mer varierat...

Återkommer sen med mer mat jag äter idag... :-)
  ela  

Johanna vad har du nu gett dig in på??

Var finns njutningen av livet??



Kram håller tummarna!!!

Datum: 2010-06-02 / Tid: 21:09:10
URL/Blogg:
  Sandra  

Heja heja! Det kommer du fixa :) Jag borde hänga på, har ett gäng kilon att bli av med! Många promenader in till stan blir det! :)

Datum: 2010-06-03 / Tid: 02:46:59
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?