förkylda... :-(

Såå hängig o sjuk idag, barnen e inte heller piggast, snoriga o nyser...
Känner mig tröttast i stan idag, vaknade 05.5o först. INTE kul.... Min energi har gått o gömt sig känner mig tom och orkeslös.... TUR att mannen kommer hem idag.. försöker ringa jobbet åxå o sjukskriva mig, skulle väl kunnat jobba om det hade vart nödvändigt, men man får inte gå dit med en massa baciller, så de e bäst att hålla sig hemma, har ju snart 2 helger i rad o jobba..

Så denna dagen blir väldigt lugn antar jag, ajjj min kropp gör ont åxå... Detta e inte kul alls...

Igår var åxå en lugn dag, kännde väl att det var nåt på gång, orkade ingenting... Barnen var ute o lekte iallafall o kojan, hann åxå med att rymma en gång.. Jag småfixade lite här hemma, men det blev inga större ryck..
På kvällen kollade jag 3 avsnitt av True Blood, dom som inte visats på Tv ännu, ohh jag vill se mer nuuuu.
Undrar just hur lång uppehåll det kommer vara denna gången, tycker 12 avsnitt e lite jag, skulle vart fler / sässong.

Nu e Tim arg, får nog lägga honom igen han e väl trött efter att vart vaken så himla länge..  nu ligger han o sover igen :-)
Jag ska sätta fram frukost till barnen sen ska vi gosa ner oss i soffan o försöka bli lite piggare, ingen vidare bra start på dagen detta!!

Ha de fint alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?