Lugna måndagen.

Ska vi ha, barnen e fortfarande lite krassliga inte mkt men det kommer lite hosta o lite snor då o då.
Vet ännu inte hur vädret blir idag, det ser både blått och grått ut på himmlen, blir det någorlunda får vi ta o leka i trädgården sen.
Köpte rabarber för ett tag sen så nu har jag lovat Melwin att idag ska vi göra paj. Han har tjatat om det hela helgen. Men idag får vi lyxa oss med paj till efter-rätt.
Jag ska alldeles snart börja med garderoberna, vet ännu inte hur jag ska ha det men det löser sig nog under tiden, man vill ju nyttja utrymmena så gott det går.

Barnen har legat i soffan nu o kollat nån animerad film om tomtar o troll på tv1000. Den var visst väldigt spännande. Skönt att vi har lugna mornar här, barnen dricker sin välling i lugn o ro under var sin filt, Tim i baby-sittern o Noel på soffan. Skönt att ha baby.sittern ännu, använder den ofta till Tim.. Han gillar väl inte o sitta när han e pigg o lekglad, men e han halvtrött o lite gnällig kan man sätta honom där o sen kan han ligga där o jollra för sig själv ett bra tag.

Igår kollade jag massor på min nya favoritkanal E! Massa skvaller o kändisar, det e bäst :-)
Behöver man aldrig mer köpa Veckans NU.. :-D

Idag ska jag även få kolla på Top Model, (för nu har vi 3:an)

Ja har inte så mkt på hjärtat just nu, måste börja här om jag ska hinna idag, mellan det ska matlagning o allt annat hinnas med.. Så här kommer det gå i ett hela dagen, får pausa när de e dags för Tim att sova. Då kan jag ändå inte grejja med sakerna där inne..

Ha en bra nystart på veckan...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?