Måndag...

Oj, nu har jag slarvat igen men de e så ibland, som 3barns-mor har man alltid fullt upp och sen har inte internet funkat som de ska o när det går trögt blir jag irriterad..

Här har hänt massor..

I onsdags var vi på sjukhuset, först åt vi lunch, jag, Gabriel, Noel o Tim. Jättegod Fläsk med Löksås serverades där, efter det gick vi till Logopeden med Noel och hon var överraskad, det har hänt en hel del med Noel sen senaste besöket så allt där var bara positivt :-)
Dom lekte och han sa ganska många ord, lätta men många, det börjar komma mer och mer nu och vi har lite övningar som vi gör, bl.a. att stå framför spegeln o göra grimacher, det e skoj, vi skrattar mycket dom stunderna speciellt Noel som viker sig :-)

På torsdagen hade vi BVC- tid jag med Tim o Andréa med Ebba, vi har fixat samma dagar o tiderna efter varann. Så vi åkte in o vägde o mätte de små och nu väger Tim hela 11290 och han är 80 långa cm.

Sen gjorde vi staden, vi tog en lunch på Herbert´s o dit kom Sandra med Eddie o efter det gjorde vi staden igen..
En härlig dag var det men som vanligt går tiden allt för snabbt.

På fredagen var det dags att åka till gamla dagis barnen älskade att vara där o Noel längtar tills han ska börja nu, han kom in i gruppen direkt o var så himla lycklig, vi promenerade runt dammen o barnen matade ankorna, Melwin o Gabriel var inne i hans grupp o Melwin tyckte det var kul o träffa dom gamla kompisarna som han saknar varje dag, dom spelade memory och busade tills det var dags för den gruppen att gå på fredagsutflykt.

Efter 1,5 timme åkte vi vidare Gabriel ville till Gekås o det tackade jag JA till. Melwin o Noel var på leklandet o vi andra gick in i affären. Vi hittade gummistövlar till båda barnen o lite sommarkläder, sen var det mest bara bra att ha - grejjer vi köpte. Tim fick en gunga o barnen varsin gräsklippare som blåser bubblor, dom är väldigt populära. :-)
När vi åkte hem var det världens åskväder i Ullared, men vi kom hem till strålande sol och efter en liten stund kom mamma..
Barnen tyckte det var jättekul o träffa mormor. Vi tog det lugnt på eftermiddagen fikade ute o barnen lekte med sina nya grejjer.
På kvällen åkte vi till China Sea o åt god mat, dom öppnade efter att ha haft stängt för renovering. Vi satt där tills det var dags för mig att åka till jobbet.

Sen har jag jobbat fredag o lördag - natt.

Igår sov jag inte efter jobbet, vilket var dumt för jag är så himla trött nu. Jätte. Jätte- trött e jag, hemskt..
Vi åkte till stan o fikade o sen åkte jag, mamma o tim till blomsterlandet, med mig hem fick jag en jättefin rosa perenn och en JÄTTE- begonia som hängde i ampel.
Sen när vi kom hem fixade jag på verandan o nu har vi en fin liten oas med alla växter. Min stora tomatplanta har redan bildat tomater, det kommer bli måånga på den :-)

Idag har vi inga planer alls. Vi får se vad som händer..

Vi har iallafall tagit lite bilder i helgen här kommer dom....


Melwin innan fotbollen, SÅ GLAD..



Full fart...



I väntrummet på BVC... Tim gör såhär när jag fotar... ha ha ha ha Trollet...



Nya gräsklippare....








På China Sea..





På väg till Krabbfiske med pappa i lördags..




















  lina  

vilka underbara bilder! haha timpa e för go!

Datum: 2010-05-24 / Tid: 13:34:35
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?