Tisdag...

Jag ljuger nog inte om jag säger att jag aldrig har vart såhär trött i hela mitt liv.. Därav ingen ork till bloggen heller. Jag känner mig konstant trött o det är verkligen jätte-jobbigt.

Mannen kom hem igår, ohh som jag saknat honom... Så himla skönt o ligga o småprata hela kvällen, vi firade med chokladkaka, hallon o blåbär + grädde... Jättegott!
Barnen blev jätteglada över att se pappa. Och dom förstår att dom inte kan flyga på honom, dom märkte direkt att han har ont, han har visat sina sår och Melwin tycker dom är jätte-läskiga.. Jag med :-)

Dagen igår var väldigt lugn Jaqueline o barnen kom hit för att hämta ljusen o stannade en stund, jätte-kul. Barnen busade massor på Noels rum som var helt upp o ner på. Tur man har vanan att städa där så det tar 10 minuter, himla skönt med backar som man bara kan slänga leksakerna i..

Andréa kom på ett oplanerat besök med ÖVERRASKNINGAR... TUSEN TACK!! Så glad man blir...

Idag skulle jag helst vilja sova... Det står verkligen högst upp på önskelistan, sömn.. Ännu en natt med vaken Tim... Eller han e inte vaken hela tiden men varje natt vis ca 04 börjar det, ibland tidigare. Han vaknar, vi gör välling men efter det kommer han inte till ro alls, det tar lååång tid innan han somnar. Inatt har Gabriel hjälpt mig, men man e ändå vaken. Jag ska fråga efter bra tips på BVC på torsdag.

Nu e mannen i Alingsås, han ska lämna av en kille o så skulle han ha ett snabbt möte sen kommer han hem igen. Blir nog en lugn hemmadag här, förutom att vi måste handla lite..
Jag ska som vanligt tvätta lite o så ser dagen ut att bli skön så kidzen ska ut...
Får se om jag klipper gräset sen, jag kan liksom inte ta det lugn även fast jag e så himla trött måste jag göra något för på nåt vis så går dagen fortare då.
Jag kan inte sitta på soffan med en varm o go filt för då skulle barnen bråka hela tiden för att dom inte har nåt för sig.

Usch vad jag klagar ibland, Men just nu mår jag skit, jag känner mig halvdöd, jag känner mig snarare som 60 år än 28 o jag ser hemsk ut i ansiktet för mina stora blå ringar går ner på kinderna..
Ska det vara så himla svårt o få sova lite. 5 nätter med en vaken Tim allt mellan 2 - 4 timmar varje natt. Stackars er mammor o pappor som får kolikbarn som skriker hela nätterna...

Bjussar på lite bilder, har inte så mkt positivt att skriva här om dagarna... Dagarna som varit har jag gått o tänkt: bara det blir kväll snart....

Den här jättefina fick jag av Andréa Så himla glad jag blev...





Den kommer alltid stå framme, jätte-fin.

O Gabriel fick en superfin Krya På Dig blomma
Han blev jätte-glad




Nu e inte mina barn så himla glada, jag får ta o sätta igång dagen här.. Hoppas den snabbt e över eller att jag kanske skulle kunna få lite energi till min kropp.. Längtar efter min säng o mitt stora goa täcke...
visst e såna här dagar jobbiga... ?

Ha de bra alla pigga o glada.. Ja ni mindre pigga o sura åxå... :-)




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?