Torsdag...

Nu tänker jag inte sitta här o sätta samman ett långt inlägg med en massa text, jag har Lina o Barnen här o dom ska övernatta så jag tänkte bara bjussa på lite bilder nu när Lina nattar William.
Vi har haft en hel del för oss därav inget bloggande igår..

Min man har klarat operationen fint o mår ganska ok nu för tillfället.. Skönt att allt gick bra för både honom o Jesper. Det var jäkligt nervöst hela dagen igår ända tills jag fick veta att han vart vaken lite o sen ringde han själv o pratade lite åxå..  Saknar honom nu...

Bilderna......

(utflykt till lekplatsen)















Våran STORA kille börjar på Fotbolls-lekis... O så här fin var han...







Igår smög vi in o fotade barnen när dom sov.. Såhär låg dom till klockan var 08 imorse..



Ha en fin torsdags-kväll alla... Här blir det film o godiiis... :-)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?