Underbara dag...

Äntligen är det varmt när man öppnar dörren på morgonen. Så härligt vi ska snart gå ut o njuta av denna dagen, först ska jag bara göra inne-sysslorna..
Skulle vart en perfekt dag att sitta på lekplatsen men vi ska in till logopeden kl 13. O nu känner jag att vi måste eftersom jag vart tvungen o avboka 2 besök.
Gabriel ska även vara på sjukhuset kl 14 så vi åker tillsammans in idag :-)

Barnen e på toppenhumör, leker på deras rum o lyssnar på Mora Träsk, Melwin e på dagis idag.
Tur att jag la ner ett par jeans-shorts i väskan.

Tim har vart vaken inatt igen alltså jag fattar inte vad som händer, han vaknar i stort sett samma tid varje natt, igår gjorde vi allt innan vi la honom, gav honom Ipren, hostmedicin och näsdroppar o det hjälpte tydligen inte.
Vi måste få ordning på detta nu, han som alltid sovit så himla bra...
Tur att jag ska till BVC imorgon.. :-)

Igår planterade vi... Vi handlade på blomsterlandet, det blev massor, örter, jordgubbar, tomatplanta och lite lobelior.. :-)
Barnen hjälpte mig o nu hoppas jag att vi inte övervattnat plantorna..

Idag ska vi fortsätta o fixa fint ute..
Känner mig lite stressad nu, inte för att jag har brottom utan för att jag vill ut i solen...


Ha en fin dag...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?