Drömmer om en egen....

BUTIK, ohh som jag skulle trivas... En alldeles egen affär med en massa, massa smått o gott... Om 5 år, när alla barnen går i skolan ska jag försöka att uppfylla min dröm, då kommer jag ha tiden o framför allt orken, nu sover man halvdåligt o e sällan helt utvilad, ska jag ha en egen affär, då vill jag ha energi o viljan att verkligen pyssla med den hela dagarna..
Mer om min plan säger jag inte, någon annan kan ju sno min affärsidé, inte alls bra...

Sitter på jobbet, e pigg nu efter att ha sovit väldigt bra idag, slocknade direkt när jagkom hem kl 08 o sov lääänge, underbart....
Sen kom Johan o fixade lite el, så himla snällt av han o komma en lördag o se till att vi får rätt ström till spis o ugn... TACK!!!!
Så idag har Gabriel fixat mat hemma, tänk vilken lyxig känsla o kunna använda köket, vattnet till köket e åxå igång o nu slipper vi att äta på papperstallrikar o dricka ur plastmuggar...

Har småfixat lite hemma med, hängt upp lyktan o städat barnens rum o så passade jag på att städa toaletten ordentligt medans Tim satt i badet o plaskade ner allt som jag städade så jag fick göra allt 2 gånger.... Han e galen i vatten den ungen.

Sen läste jag en bok för barnen, vi satte oss mysigt i Noels säng o läste den nya Riddare-boken som Noel fick i present från faster Julia... Den var bra och spännande tyckte barnen...

O efter det var klockan så mkt så det var i stort sett bara för mig att duscha, ta på mig o åka till jobbet, hann inte ens dricka kaffe som Gabriel hade satt på...
Tiden går undan när man bara har några timmar på sig när man vaknat o innan det e dags att åka o jobba igen...
O så kommer det vara imorgon åxå, hem,, sova upp o umgås med familjen en stund o sen jobba...

He he, måste visa goa bilder på Tim, han har haft tofs i håret nu några gånger (bara när vi e hemma) för att slippa ha luggen i ögonen när vi äter osv. Han e supergulig i sin lilla tofs o alla korkskruvar bak i nacken.... Han kommer säkert hata mig för dessa bilderna sen när han e äldre... Men då får jag ta det, kanske får spara till studenten en extra retlig bild e ju bra att ha...


  Andrea  

Skulle inte du plugga t målare? ;-))

Datum: 2010-11-06 / Tid: 23:36:15
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?