...

Tänkte bara ta mig en 5-minutare o be om ursäkt för jag e så dålig på att hinna med bloggen nu... Syster e här o vi har fullt upp hela tiden... Jag vill ta vara på den tiden och så prioriterar jag inte bloggandet så värst, har knappt suttit vid datan ens..
Ska ta tag i det i veckan när dom åkt hem till Norge igen... Tråkigt nog kommer det att dröja 5 månader innan vi ses igen :-( Men så é det...

Har även en hel del foton att visa er sen + att jag o Anki ska ha fotostudio här hemma på torsdag, ska bli riktigt skoj. Det blir med fotolampor, såna där vita paraplyn o förhoppningsvis ungar med glatt humör...

Har idag haft kalas för Noel han e världens gladaste nu, o dom sover inte ännu, Noel tog en powernap på soffan innan så han kanske e vaken ett tag till...

Ha en fin fortsatt helg alla :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?