TRÖTT....

Fy fasen..... Ja e dödstrött nästan så man nickar till....
Ska sova sååå skönt sen... Sen har jag 3 nattpass kvar o sen e det långledighet, det ska bli såå skönt.. Ser fram emot den alltid efter denna intensiva perioden..

Då blir det slutfixat med allt hemma o så ska vi ju ha kalas för Noel, syster med familj kommer ner åxå, ska bli himla kul.. Dom stannar i en vecka så då hinner man ses mycket, annars tycker jag att det bara har vart några dagar o det känns för lite....

Nu ska jag ta o packa ihop mina saker o så lämnar vi barnen på dagis... Idag blir det ingen simhall, e för trött för sånt, vi badade ju i tisdags så vi får se om vi kanske åker dit på söndag istället.. Eller om vi ska ta tag i vedhämtningen, det e nästan ett måste.. Vi behöver börja elda nu så vi kan stänga av elementen i vardagsrummet för dom står på för fullt hela tiden...


Ha en fin dag, ska lägga in bilderna jag tog igår med så ni får se lite av vårt "färdiga hem... Det nya golvet i hallen e riktigt snyggt :-)

Ha en fin fredag allihop... Föresten så e jag ganska nyfiken på mina besökare, vem e ni?? 35-40 unika varje dag nu...

Ser fram emot en ledig helg med min goa familj...
  Jaqueline  

det e jag.... =)

Datum: 2010-11-12 / Tid: 08:15:46
URL/Blogg:
  Lisa  

Jag och Amon läser varje dag. Eller jag läser medans Amon kollar in kusinerna. Lätt bästa bloggen ever!

Datum: 2010-11-12 / Tid: 12:02:41
URL/Blogg:
  Sandra  

Jag läser oxå varje dag! =) Är en jätte kul o bra blogg! Åh jätte fint ser ni ut att ha fått det hemma nu oxå =) Ha en mysig helg!

Datum: 2010-11-12 / Tid: 13:58:01
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?