Bad day...

Blääää jag e trött på allt nu, vi står stilla i huset känns det som, vi kommer ingen vart... Fast egentligen gör vi visst det men det bara känns jobbigt just nu... En renoveringssvacka kanske...
Imorgon kommer en målare o ska döma om vårt tak går att fixa eller om vi behöver måla det helt vitt... Dom vi hade hemma som målade taket gjorde inget bra jobb så nu får vi liksom börja om från början där o förhoppningsvis får vi det målat i början på veckan..
Sen e de bara att vänta på bänkskivan o försöka få städat o röjt i resten av huset som även det e upp o ner..

Skrev en lista idag på allt som e kvar så vi liksom kan börja bocka av dag för dag, tror de e lite lättare då..
Men de e ett jäkla stort projekt vi gett oss in på, kök + vrdagsrum + hallen... Men sen e de gjort o vi kan njuta av varann o vårt nyrenoverade ställe...  Många mysiga vinterkvällar o förhoppningsvis många fina vänner som kommer på besök... Det ser jag fram emot, har inte haft nåt socialt liv sen vi började känns det som...

Nu ska ja slappa i soffan o jag hoppas jag vaknar upp imorgon utvilad o på ett mkt bättre humör...

Trevlig lördag alla ni.. :-)
  Jaqueline  

Vi ser nog alla fram emot att få komma till erat fina hem sen!

Kanske känns motigt, för man inte ser den stora stora skillnaden längre i det ni gör..? Som i början, när en vägg blev vit, det var ju otrolig skillnad!

Säg till om ni behöver hjälp med något! Kanske lite sent ute, men vi häjlper gärna, med vad som helst!

Datum: 2010-10-31 / Tid: 06:45:14
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?