Klockan ställer till det....

Varför kan vi inte bara ha samma tid året om, tänkt vad skönt det skulle vara, det e en jäkla omställning o det brukar ta god tid för barnen att ställa om sig.. 5.25 vaknade Noel o Tim imorse, det e inte mänskligt.. Det ställer till det för mkt det här med sommar o vinter-tid...

Nu har jag lagt Tim för sin 1:a vila o det e egentligen alldeles för tidigt, men han var trött så vad ska man göra.. Kan inte direkt tvinga honom o vara vaken o tjurig heller...

Ska snart äta frukost o sen packa ihop oss o åka till huset... Ska försöka börja i något hörn, men humöret e inte på topp... Efter att ha sovit på en madrass på golvet i 2 veckor känns kroppen öm o trött. Jag längtar efter min säng o nu e jag sur för att vi inte tänkte längre när det gällde bänkskivan. 6 veckors väntetid på en bänkskiva, e det normalt? Jag vet inte, men jag tycker det e jäkligt lång tid...
Vi skulle beställt den någon annan stans.. Tur att den kommer hem till dörren iallafall när den väl kommer den 11:e november...

Gnäll på mig idag...  har nog med min trötthet att göra... O längtan hem till vårt hem...

Barnen sitter o pysslar med Noels nya pysselböcker, tur han e så snäll o delar med sig till Melwin, jag ska gå med mamma ner o ta lite frisk luft ;-)


Ha en fin söndag ni....
  Charlotte  

Här sover vi oxå lite huller om buller.. Jag och Albin sover i hans "soff/säng" och David ligger på en madrass nedanför på golvet, i vardagsrummet... Så har vi sovit i 5 veckor och har kanske 2-3 veckor kvar!

Datum: 2010-10-31 / Tid: 14:28:54
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?