Mitt skåp....

Jag köpte ju för ett tag sen ett fult furuskåp o jag har tjatat en hel del om det för det har vart jäkligt tidskrävande o jag har fått måla varenda liten del 3 ggr. Så ibland har jag vart trött på skåpet, MEN NU... Jag älskar det.. :-)
Jag e supernöjd o nu ska ni få se, dock en konstig bild tagen från en helt fel vinkel men man ser på ett ungefär, det stod så mkt bröte framför så det var inte så lätt att fota... OBS! det är inte dekorerat ännu, på hyllan ska fina antika saker få stå, samt 2 supersnygga nya ljusstakar jag fyndat.. Blomman ska få en kruka åxå.. Får ge en slutbild när de e klart..





Knopparna i närbild, svårt o få en bra bild så den rätta känslan på knopparna fångades, men dom e riktigt fina på skåpet... :-)  köpta på Tullhuset...



Idag har snälla Johan vart o hjälpt oss med lite el, trots att han jobbar o sliter hårt på jobbet nu, TUSEN TACK snälla du...




JA o lite annat jobb i huset har vi hunnit med, vi har skruvat lite lådor o så har vi vart i Falkenberg o köpt lampor, en riktigt snygg som ska sitta ovanför köksön... Åh så snyggt det kommer bli...
Imorrn ska vi dit o elda en massa kartonger som ligger i högar på altanen... O så kommer hyresvärden o kollar för vi har kikat på kakel åxå.. :-)
Blir nog vitt det med :-)

(titta inte på mina superhemska nerbitna naglar e ni snälla  ;-) handen e med på bild för att kunna visa hyresvärden på ett ungefär hur stort kaklet är... Gillar när det e liggandes o avlångt istället för fyrkantigt tråkigt...




Så... nu ska ja lägga mig på soffan o njuta av en go kväll... Ska snart plocka fram lite gotta, barnen trängs med mormorn i en liten soffa o snaskar på fredagsmix- påse, perfekt o ge på fredagar... Snart ska dom i säng för dom e supertrötta efter bad i simhallen nu på eftermiddagen... Ha en fin fin kväll...
  Jackie  

Åh så fint skåpet blev. Riktigt snyggt!

Längtar tills allt är färdigt o vi får komma o kika! Det kommer bli helt underbart hos er! =) Tänk vad lite färg kan göra =)

Datum: 2010-10-23 / Tid: 07:43:57
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?