Semester...

Har inte haft tid eller egentligen ingen lust heller till att blogga nu under vår mini-semester.. Vi har haft superfint väder o inte en enda regndroppe.. På morgonen när man vaknar e det ca -5 och lite dimmigt men sen under förmiddagen så lättar det solen kommer fram och himmeln e klarblå..

Det e så himla fint här, alla berg som ligger runt dalen och vattenfall här o där.. Det går liksom inte att fånga på bild, man får inte den riktigta känslan, men jag ångrar inte en sekund att vi åkte hit nu, innan snön kom..
Dagarna har vart ganska så slappa o sköna, vi har vart ute en hel del och vi har kört omkring o tittat på en massa fin natur. Barnen har vart vilda, dom har lekt o lekt, dom har vart väldigt mkt ute o lekt o kläderna ser ut som dom vart använda i 1o år..

Vi har ätit en massa god mat o kvällarna har vart lugna med lite kortspel o några öl.. Det har vart en skön weekend här o nu idag e det dags att samla ihop en miljard grejer o packa in i bilen för att sen påbörja hemfärden.
Först ska vi åka till det stora vattenfallet "UTAN" barn och fota lite mer fina bilder..
Sen så har vi planerat att åka vid 16-17- tiden.. Då e vi hemma runt 00.oo inatt..
Hoppas på en lugn o skön hemfärd med sovandes barn från kl 19 ca..

Bjuder på lite bilder....


Bilturen hit, Tim kl 02.3o pigg som en mört...



Utsikten från systers hus..



En dag körde vi högt upp på ett berg... Utsikten var fantastisk..



Ett av flera vattenfall.. Riktigt fint när solen lyser mot så man ser regnbågen,
men SVÅRT att fånga på bild..



Det bor fortfarande folk i detta huset, kolla in taket...



Kolla in hängbron...



O här står Anki...



Fiint va det...



Utsikt...



Igår klippte jag Tim, har tunnat ut håret supermkt så nu e de bara halva kvar, nöjd e jag...




Igår fångade min gubbe en Haj...





Nu får det räcka nu ska vi käka frukost, sen ska jag leta igenom huset o försöka hitta alla våra saker..




  Jennie  

Sv: Hej, jätte kul att du gillar designen :)

Du får gärna köpa den av mig. Det finns två sätt att köpa den på: 1. via Payson konto (vilket är tryggt för både dig som köpare och mig som säljare), 2: Överföring till mitt vanliga Nordea konto.



Efter att en betalning har kommit så kommer jag att kontakta dig via mail med info som jag sedan behöver för att kunna fullfölja designen :)



Mvh/ Jennie

Datum: 2010-10-18 / Tid: 19:52:50
URL/Blogg: http://jennielenita.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?