Trööött...

OJ, nu ska jag nog vila, har inte sovit ännu sen jobbet, ville måla klart hemma innan o nu har jag gjort det, har även fått upp Tv´n idag.. :-) Det börjar ta form men gud så mycket vi har kvar, alla lister o småpill som ska göras, kanske inte så stort men väldigt tidskrävande, vi MÅSTE även avsätta en dag o hämta hem ett par kubik ved...

Hade kameran hemma hos mamma idag när vi var i huset så jag fick inte fotat tyvärr.. Men imorrn då ska jag se till att fixa lite bilder på hur det ser ut i nuläget...

Suttit o glott igenom ICA´s "billiga veckan" tidningar o hittade en hel del smarriga recept så nu ska vi testa.. :-) Både spännande o kul med nya maträtter.. Hoppas även det kan göra lite på matkassan, det ska ju vara billigt, gott o lättlagat.. Perfekt o köra så på veckodagarna o sen kan man lyxa till det på helgerna..

Sen ska vi även kika in på loppisen o se vad mer hon fått fram.. :-)

Näe nu blir det soffan för min del, såå skönt det ska bli... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?