År 2005

Var det BÄSTA året, det var då jag blev mamma till världens finaste Melwin... Gått igenom en massa foton nu och minnena kommer tillbaka.. År 2005 var det år som jag fick uppleva den totala lyckan, att få en frisk och en alldeles perfekt liten son...

Bjussar på lite bilder....

Ja o Gabriel, jag var stor, alldeles för stor för att ta på mig en sån tunika.. ha ha 18 kg +




Kanonkulan stod rakt ut.... (vår fina hund Happy var med på den tiden)



42 veckor, sliten jag va....



Äntligen kom han efter en 4 timmars jobbig förlossning...



Melwin första dygnet...



Amningen var inte så lätt, det tog oss 3 hela dygn innan vi lärde oss, både jag o Melwin, som vi kämpade... o som han skrek.. Sen när det var igång var han världens snällaste bebis..





En vecka....



2 veckors goding...



Mys hela dagarna....






Melwin o Oliver i mormors knä...



Med morbror Jonas...



I gåstolen ute  trädgården...



Melwin o Oliver...



7 månader...



Med farmor...



Melwin var vild, därav den roliga hjälmen..  Den hjälpte till att hindra många bulor..




Första pulkåkturen, roligt var det...



Julen 05









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?