En jobbig natt...

Kan man lugnt säga att jag haft, o jag som la mig i tid för att få sova gott o länge, men icke.. Innan jag ens somnat började Noel o han låg o vred o hade sig, det var bara att bära in honom till oss, sen efter en stund började Tim gnälla. Fick hämta in han åxå sen fick han ligga på mig o jag kliade han på ryggen o vyssade men han hade svårt att somna, så när jag var mitt upp i att försöka få honom komma till ro, då kommer Melwin o gråter... Då ger jag Tim välling i sin egen säng o hoppas att han somnar om, sen får Melwin medicin för växtvärken och han lägger sig hos oss, sen somnar vi- allafall en liten stund...
Vaknar snart av att Tim vrålar inne i sitt rum, får ta in han till oss igen och ha honom hos mig, på mig skulle han ju självklart ligga... Det tog ett tag innan han kom till ro, jag fick knö undan Noel för att få plats själv o sen somnade vi alla i en liten stund till...
Nu e vi vakna, jag, Noel o Tim, jag e dödstrött och känner mig yr o bakis.. Jobbigt värre med såna här nätter... Att det e så illa att alla 3 har en jobbig natt samtidigt..  Inte kul, men så e det ibland, bara att acceptera och hoppas att denna natten blir bättre..

Jag hade mkt planer idag men nu känner jag att jag inte har lust till nåt, kanske kommer lusten tillbaka för här finns alldeles för många måsten idag..

+ att Melwins bästa kompis kanske kommer idag, jag e inte säker ännu, får nog se hur han mår när han vaknar..
Jag väntar fortfarande på att han ska få sina koppor, men icke..


Nu ska jag lägga mig en stund o se om jag kan slumra lite på soffan till barnprogrammen...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?