En lång dag...

Har det vart här, men väldigt trevlig...

Började dagen med städning, oh fasen vad tråkigt det é, varje gång.. MEN man blir ju nöjd efteråt, fick putsat lite fönster åxå, men jag blev besviken på kvällen när kvälls-solen lyste in och fönstren såg helt flammiga ut, hur fasen e det möjligt, jag som var så noga... Får ta o göra om det helt enkelt. USCH!!

Vid 14-tiden kom Andréa med Filippa o Ebbisen, vi fikade lite o tjötade och barnen dom lekte kanonbra, dom var ute o roade sig helt själva så allt var lugnt..
Gabriel kom hem o började fixa med Tv´n.. Nu sitter Tv´n på väggen, blev riktigt bra faktiskt... Och det är även möblerat i rummet, vi ska ha det såhär nu medans vi renoverar o sätter gips på väggen, sen får vi se hur det blir när allt e klart här, då ska vi möblera fint och fortsatt ha Tv´n på väggen..

Antagligen måste vi köpa ny soffa med så man får börja spana lite nu....

På kvällen har jag hängt tvätt, lagt in tvätt och vi har ätit spagetti o köttfärsås, mkt gott!!

Så nu e det dags för mig att lägga mig på soffan o ta en kopp kaffe och sen blir det sängen tidigt. Imorrn e det ÄNTLIGEN dags... Wiiiiieeee...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?