....

Kom helt enkelt inte på någon rubrik just nu.. :-O

Idag har jag haft fullt upp, på morgonen tvättade jag lite sen var klockan ganska mkt, jag gjorde mig iordning o hängde med Gabriel o hämtade barnen..
O eftersom jag skulle på möte kl 15 stannade jag kvar i stan, Gabriel lämnade mig på China Sea, där åt jag lunch med Anki o Johan såå himla gott, och väldigt skönt o få sitta i lugn o ro o äta.. Efter det fick vi skjuts ( det ÖSDE ner) o jag hoppade av vid sko-affären.. Hittade ett par tuffa skor till Tim... O sen gick jag snabbt in på Bokia o köpte lite scrapp-saker, Filippa står på tur nu...

Sen höll det upp ganska så ok med ösregnet så jag gick till Kvantum o missade första bussen o då funderade på om jag skulle promenera till jobbet, men ne jag vågade helt enkelt inte, inga regnkläder o inget paraply.. TUR att jag valde bussen för det började ösregna igen...
Satt sen på P-Möte i 1½ timme o efter det handlade ja o så kom Johan o Anki o hämtade mig sen var vi strax hemma hos mannen o barnen :-) Såklart hade jag saknat lite...

Snabbt blev det mat o Tim provgick i sina nya skor, gick kanoners... Melwin blev hängig under middagen o snabbt förstod vi att det var något på gång... Jajjemen VATTENKOPPOR...
Jag såg snabbt prickarna o Melwin fick alvedon o la sig i soffan en stund...
/då e de hans tur att vara hemma från dagis i 1½ vecka nu då/

Klockan gick snabbt, kollade lite Tv, drack kaffe sen var det dags att åka tillbaka till jobbet o här sitter jag nu o jobbar hela natten...
  liindblaads  

Vad tycker du om Judit och Judit ? du vet dom på reklamen :)?

kram

Datum: 2010-09-21 / Tid: 08:59:59
URL/Blogg: http://liindblaads.blogg.se/
  Karolina  

Hej



Vart har du tagit vägen idag? Saknar dig



Kramar

Datum: 2010-09-22 / Tid: 16:44:42
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?