Fulla med prickar...

E mina barn just nu, usch va jobbigt, Tim har det värst eftersom han även har feber o därav lite gnälligare... Han har haft oturen o fått mest koppor i ansiktet så han ser inte allt för kul ut nu, stackaren.. Melwin har många på magen o ner mot ljumsken, men även han har mkt på huvudet och en del i ansiktet, STORA bölder blir det ju, Tim har mindre men Melwins e svullna o känns stora som en 50:öring..
Hoppas hoppas det börjar bli mkt bättre snart, dom torkar ju ganska snabbt, o nu e vi inne på 4:e dygnet så dom ska ju kunna få nya koppor nu imax 3 dagar till. Sen tar det ca 2 dygn för dom o torka åxå...


Jag ska ta foton på mina prickiga gullungar, men just nu ligger batteriet på laddning.. Så dom får jag bjussa på i eftermiddag...
Nu ska jag sätta igång på dagen här... Ser ju ganska fint ut ute allafall..
ha en fin dag.... :-)
  Charlotte  

Albin hade väl inte jättemycket koppor men de flesta satt i ansiktet och det gick ju inte att hålla honom från att pilla på dom så han har fått små, små ärr men det hoppas jag att han växer ifrån! Hoppas dina killar kryar på sig snabbt.

Datum: 2010-09-23 / Tid: 08:50:44
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?