Hemma!!

Efter en ganska så turbulent morgon e jag nu hemma igen, Tim han sover, Gabriel o Noel ligger på soffan o sover o jag ska hänga tvätt..

I morse störtade vår lille prins rakt in i dörrkarmen som e in till barnens rum, det small högt och efteråt hördes ett illskrik, shit det var Tim, det lät snarare som om någon smällt igen ett skåp allt vad man kunde, Gabriel plockade upp honom o ropade på mig, shit, jag kunde inte titta på ungen, en JÄTTE-bula som stod rakt ut i pannan på honom, helt illblå.. Ringde direkt till Läkaren men fick till svar att vi skulle kyla det så mkt vi kunde sen avvakta o se om han blir yr eller hängig...
Iallafall bokade jag en tid efter den jobbiga natten, för att kolla öronen och kl 14 var vi välkomna..

Vi ringde även Alexanders föräldrar o Melwin var välkommen dit istället eftersom vi skulle iväg med Tim o hade väl inte direkt kunnat ta emot Alexander..
Så vi körde Melwin till Läjet o sen till läkaren, jajjemen öroninflammation IGEN, eller så har det gått så långt så vi skulle behandla med antibiotika nu..
2ggr per dag i 10 dagar ska han nu få börja med o sen får vi se vad som händer, jag ska även försöka skynda på ÖNH- o ringa redan imorrn o höra mig för efter en tid så fort som möjligt, jag vill helst ha rör på Tim NU.. Jag e så trött på allt detta nu, stackars  älskling får aldrig vara frisk...

Så vi hyrde film på vägen hem, blev en liten godispåse med kan ju inte låta bli där.. Så ikväll blir det Kinamat o film, har en rätt risig man här hemma... Gårdagen slog hårt idag....

Nu ska jag skynda mig, vill få iordning lite granna... :-)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?