Krångel... :-(

Nu när jag väl har med mig kameran och har laddat över bilderna så funkar det inte, jag kan inte få in bilderna på bloggen, den där ladda upp vill inte alls, ohh... Men de e ju så ibland här o då får man vänta en stund o sen försöka..


Idag har jag sovit... SÅÅ gott, kl 14.3o vaknade jag och då låg Noel o Gabriel o sov på soffan... Så hemma hände inte mkt dag. Vi hämtade barnen kl 16 på dagis, Noel fick hänga med o hämta dom idag. Han förklarade för fröken att han hade vattenkoppor och visade dom i handen.. Melwin träffade på Alvar och Ulf (Alvars pappa) frågade om vi ville gå till lekplatsen en stund, och det ville vi... Alvar blir 6 år nu i veckan och har därför börjat i skolan, så nu träffas inte Alvar o Melwin så mycket längre, dom har inte ens samma ute-gård, så det e lite tråkigt, så himla goa vänner som dom é. Men då får man se till att dom träffas på fritiden istället..
På Söndag ska Alvar ha barnkalas på Super-bowl och då ska Melwin dit o gratta honom..

Vi trodde att Noel skulle kunna gå till dagis imorrn men idag bestämde vi oss för att han får vara hemma lite till, han e lite slö.. Antingen e det för att han har blivit lat av att vara hemma själv o kunna ligga på soffan eller så e det för att han fortfarande har infektion i kroppen.. I vilket fall som helst så e han supertrött av sig, han e en riktig mysunge nu, han gosar ner sig i soffan med en stor filt o ser på film.. O sen gör han inte så mkt mer, han pusslar lite varje dag åxå..
Det VÄRSTA med detta e att han har slutat äta, nästan helt, man får inte i honom någonting nästan, ingen frukost ingen lunch o knappt nån middag, han pillar lite i maten bara. Ikväll var vi jätteglada för att han åt 2 st knäcebröd.
Det e välling och däremmelan en isglass som gäller, vi frågar hela tiden nästan tjatar på hono att han ska äta lite men vi får bara Nej Tack till svar..
Väldigt frustrerande, men det går väl över dte med, TUR för oss att han vill ha välling ännu, annars hade han väl försvunnit...

Ikväll e jag trött i huvudet, jag brukar inte vara trött, speciellt inte när jag sovit så som idag, då brukar det vara lätt att vara vaken, allafall tills 5 tiden på morgonen, det e då jag brukar få göra nåt för att glömma av tröttheten, men nu känns det jobbigt, har en hel del timmar kvar o jag e trött.. Men det vänder säkert för nu ska jag dricka kaffe och äta lite glass, glo på lite Tv, o snartbörjar Idol-reprisen...


Ha de gott alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?